Zarząd firmy AW - TERM ANETA WOLSKA, ANETA PODLEŻYŃSKA-WOLSKA - ANETA PODLEŻYŃSKA-WOLSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANETA PODLEŻYŃSKA-WOLSKA (CEIDG)
ANETA PODLEŻYŃSKA-WOLSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AW - TERM ANETA WOLSKA, ANETA PODLEŻYŃSKA-WOLSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-09-07 i ma swoją siedzibę pod adresem KOSMONAUTÓW 3, PL-41-250, CZELADŹ. Główny zakres działalności ANETA PODLEŻYŃSKA-WOLSKA to Wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych (PKD główne: 43.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i dzierżawa środków transportu wodnego, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych i inne. NIP AW - TERM ANETA WOLSKA, ANETA PODLEŻYŃSKA-WOLSKA: 6251500418. REGON AW - TERM ANETA WOLSKA, ANETA PODLEŻYŃSKA-WOLSKA: 24130310700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANETA PODLEŻYŃSKA-WOLSKA
Więcej informacji o AW - TERM ANETA WOLSKA, ANETA PODLEŻYŃSKA-WOLSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.