Zarząd firmy Aw Małgorzata Wieciech Tomasz Augustyn - Wieciech Małgorzata Wanda
Wieciech Małgorzata Wanda jest w zarządzie KRS AW MAŁGORZATA WIECIECH TOMASZ AUGUSTYN
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Wieciech Małgorzata Wanda jest również w zarządzie AW MAŁGORZATA WIECIECH TOMASZ AUGUSTYN, która została założona 2003-09-24 i ma siedzibę przy SENATORSKA 50, PL-58-316, WAŁBRZYCH. KRS AW MAŁGORZATA WIECIECH TOMASZ AUGUSTYN zajmuje się produkcja urządzeń, instrumentów oraz wyrobów medycznych, włączając dentystyczne. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP AW MAŁGORZATA WIECIECH TOMASZ AUGUSTYN: 8862735100. REGON AW MAŁGORZATA WIECIECH TOMASZ AUGUSTYN: 891504220.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Wieciech Małgorzata Wanda
Pozostali członkowie zarządu
Tomasz Sebastian Augustyn |
Więcej informacji o AW MAŁGORZATA WIECIECH TOMASZ AUGUSTYN
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby