Sprawozdania finansowe Avto Vs
Dane bilansowe AVTO VS
|
ROK
|
||
|---|---|---|
| Aktywa razem | 492 405,99 | 548 665,88 |
| A. Aktywa trwałe | 238 308,13 | 316 841,93 |
| B. Aktywa obrotowe | 254 097,86 | 231 823,95 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 |
| D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 |
| Pasywa razem | 492 405,99 | 548 665,88 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | 191 736,59 | 310 360,51 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 300 669,40 | 238 305,37 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | 296 571,20 | 238 305,37 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polacy inwestują w Tajlandii. Nowy kierunek dla kapitału znad Wisły
Kojarzona głównie z turystyką Tajlandia cieszy się coraz większym zainteresowaniem inwestorów z Polski. Stanowią oni już 60 proc. nabywców nieruchomości dewelopera Phuket Plus. Kupujących kuszą
Czechy rosną coraz szybciej, Niemcy jeszcze nie
Widać oznaki życia w europejskiej gospodarce. Coraz więcej krajów przyspiesza, w tym nasi południowi sąsiedzi. Niemcy nadal czekają na koniec flauty.
Kontrakt na system obsługi bagażu dla CPK zawarty. Wygrywa zagranica
Firma Vanderlande Logistics z Holandii będzie odpowiadać za budowę systemu obsługi bagażu - serca portu w Baranowie. Jego uruchomienie przewidziano na 2031 r., rok przed planowanym otwarciem