Sprawozdania finansowe Aviomechanika
Dane bilansowe AVIOMECHANIKA
|
ROK
|
||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Aktywa razem | 7 416 215,82 | 9 212 705,05 | 8 174 871,35 | 10 381 484,07 | 11 705 316,78 | 14 771 168,64 |
| A. Aktywa trwałe | 1 940 389,15 | 3 414 962,29 | 2 875 656,53 | 4 503 878,27 | 4 241 098,87 | 4 084 608,19 |
| B. Aktywa obrotowe | 5 475 826,67 | 5 797 742,76 | 5 299 214,82 | 5 877 605,80 | 7 464 217,91 | 10 686 560,45 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| Pasywa razem | 7 416 215,82 | 9 212 705,05 | 8 174 871,35 | 10 381 484,07 | 11 705 316,78 | 14 771 168,64 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | 3 809 141,52 | 4 799 396,49 | 5 191 287,11 | 5 086 953,74 | 5 180 391,90 | 7 216 644,63 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 3 607 074,30 | 4 413 308,56 | 2 983 584,24 | 5 294 530,33 | 6 524 924,88 | 7 554 524,01 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | 430 040,00 | 1 106 717,91 | 572 630,82 | 2 079 999,74 | 2 222 132,56 | 1 526 797,37 |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | 2 821 270,50 | 3 024 088,41 | 1 726 922,42 | 2 680 622,80 | 3 495 902,02 | 5 359 558,02 |
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Nowe promy pomogą armatorom odzyskać rynek na Bałtyku. Każdy będzie kosztował 260 mln EUR
Po latach niepowodzeń w budowie promów dla polskich armatorów Unity Line odebrał wreszcie ze stoczni pierwszą jednostkę. Budowa drugiej zakończy się za rok, a obiecany właśnie przez ministra aktywów
Od 2,5 do 15 mln zł dla firmy na nowoczesne technologie
Na niskie oprocentowanie i możliwość częściowego umorzenia mogą liczyć przedsiębiorcy, którzy sięgną po preferencyjne wsparcie zwrotne na cyfryzację i projekty ekologiczne z programu FENG.
Paweł Borys: Rok technologicznego przełomu czy straconej szansy?
Co należałoby zrobić? Wyraźnie zdefiniować technologie priorytetowe — AI, chmurę, automatyzację i robotykę. Uczynić z państwa aktywnego klienta technologii, a nie wyłącznie regulatora. Odblokować