Firma AutoWorld,Zakład Masarski BLAJJT Jacek Błasiak
Adres | 102E, PL-56-400, BOGUSZYCE | |
Województwo | dolnośląskie |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek |
Numery rachunków bankowych |
PL11 1950 0001 2006 6970 5585 0001
|
Działalność PKD:
Firma AUTOWORLD,ZAKŁAD MASARSKI BLAJJT JACEK BŁASIAK została założona 2004-08-16 i obecnie mieści się przy 102E, PL-56-400, BOGUSZYCE. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują mięso i wyroby z mięsa, zakonserwowane, naprawa pojazdów samochodowych, obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania, różny usługi indywidualne, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów, wspomagające transport, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie AutoWorld,Zakład Masarski BLAJJT Jacek Błasiak (REGON 93302127300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio