Zarząd firmy AUTOPROMOTOR MICHAŁ ŚLIWA - MICHAŁ ŚLIWA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MICHAŁ ŚLIWA (CEIDG)
MICHAŁ ŚLIWA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AUTOPROMOTOR MICHAŁ ŚLIWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-04-02 i ma swoją siedzibę pod adresem OS. OSIEDLE PIASTÓW 1834, PL-31-623, KRAKÓW. Główny zakres działalności MICHAŁ ŚLIWA to Pozaszkolne formy edukacji z zakresu nauki jazdy i pilotażu (PKD główne: 85.53.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja nadwozi do pojazdów silnikowych; produkcja przyczep i naczep, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich i inne. NIP AUTOPROMOTOR MICHAŁ ŚLIWA: 6621561407. REGON AUTOPROMOTOR MICHAŁ ŚLIWA: 382860910.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MICHAŁ ŚLIWA
Więcej informacji o AUTOPROMOTOR MICHAŁ ŚLIWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby