Sprawozdania finansowe Autopol-Michalski Motors
Dane bilansowe AUTOPOL-MICHALSKI MOTORS
ROK
|
|||
---|---|---|---|
Aktywa razem | 4 469 496,33 | 4 541 755,91 | 5 611 913,83 |
A. Aktywa trwałe | 420 345,30 | 403 300,38 | 343 563,53 |
B. Aktywa obrotowe | 4 049 161,03 | 4 138 455,53 | 5 268 350,30 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - |
Pasywa razem | 4 469 496,33 | 4 541 755,91 | 5 611 913,83 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 1 055 681,81 | 1 031 694,05 | 867 516,98 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 3 413 814,52 | 3 510 061,86 | 4 744 396,85 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 3 360 115,34 | 3 467 917,56 | 4 732 283,04 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Kanclerz Niemiec wezwał UE do zniesienia zakazu silników spalinowych
Kanclerz Niemiec Friedrich Merz wezwał Unię Europejską do rezygnacji z planowanego na 2035 r. zakazu sprzedaży nowych samochodów z silnikami spalinowymi. Jego zdaniem w obliczu trudności branży

Budżet zamkiem na lotnym piasku
Pracodawcy i związkowcy oceniają, że budżet 2026 jest maksymalnie napięty i zupełnie nieodporny na zewnętrzne tąpnięcia.

Ożywienie w przewozach nie ratuje przewoźników
Liczba ofert frachtów rośnie. Kłopoty firm transportowych również. Długi branży na koniec sierpnia 2025 r. były o ponad 200 mln zł wyższe niż rok wcześniej.