Zarząd firmy AUTOPIA DAREK TYBULCZUK DARIUSZ TYBULCZUK - DARIUSZ TYBULCZUK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DARIUSZ TYBULCZUK (CEIDG)
DARIUSZ TYBULCZUK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AUTOPIA DAREK TYBULCZUK DARIUSZ TYBULCZUK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1995-03-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NIESIĘCIN 2, PL-95-050, KONSTANTYNÓW ŁÓDZKI. Główny zakres działalności DARIUSZ TYBULCZUK to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw, transport drogowy towarów i inne. NIP AUTOPIA DAREK TYBULCZUK DARIUSZ TYBULCZUK: 7261014625. REGON AUTOPIA DAREK TYBULCZUK DARIUSZ TYBULCZUK: 47098359900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DARIUSZ TYBULCZUK
Więcej informacji o AUTOPIA DAREK TYBULCZUK DARIUSZ TYBULCZUK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.