Zarząd firmy Automotive Solutions Mariusz Bartosiewicz - Mariusz Bartosiewicz, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-11-01
Działalność gospodarcza Mariusz Bartosiewicz (CEIDG)
Mariusz Bartosiewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AUTOMOTIVE SOLUTIONS MARIUSZ BARTOSIEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-10-02 i ma swoją siedzibę pod adresem CYLICHOWSKA 31F, PL-04-769, WARSZAWA. Główny zakres działalności Mariusz Bartosiewicz to Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania (PKD główne: 70.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa motocykli oraz części i akcesoriów do nich, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego, sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP AUTOMOTIVE SOLUTIONS MARIUSZ BARTOSIEWICZ: 1132276900. REGON AUTOMOTIVE SOLUTIONS MARIUSZ BARTOSIEWICZ: 36836667000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mariusz Bartosiewicz
Więcej informacji o AUTOMOTIVE SOLUTIONS MARIUSZ BARTOSIEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.