Zarząd firmy Automotive Media ŁUKASZ MROCZKOWSKI - ŁUKASZ MROCZKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ŁUKASZ MROCZKOWSKI (CEIDG)
ŁUKASZ MROCZKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AUTOMOTIVE MEDIA ŁUKASZ MROCZKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-03-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OKOPOWA 339, PL-01-059, WARSZAWA. Główny zakres działalności ŁUKASZ MROCZKOWSKI to Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 74.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, działalność związana z oprogramowaniem, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP AUTOMOTIVE MEDIA ŁUKASZ MROCZKOWSKI: 5252378491. REGON AUTOMOTIVE MEDIA ŁUKASZ MROCZKOWSKI: 14176717500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ŁUKASZ MROCZKOWSKI
Więcej informacji o AUTOMOTIVE MEDIA ŁUKASZ MROCZKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.