Zarząd firmy AUTOLAB SERVICE Dariusz Kałdon - Dariusz Kałdon, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Dariusz Kałdon (CEIDG)
Dariusz Kałdon prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AUTOLAB SERVICE DARIUSZ KAŁDON, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-10-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WIELOWIEJSKA 27A, PL-27-600, SANDOMIERZ. Główny zakres działalności Dariusz Kałdon to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich i inne. NIP AUTOLAB SERVICE DARIUSZ KAŁDON: 8641795167. REGON AUTOLAB SERVICE DARIUSZ KAŁDON: 260421355.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Dariusz Kałdon
Więcej informacji o AUTOLAB SERVICE DARIUSZ KAŁDON
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?