Zarząd firmy AutoKris Krzysztof Ukleja - Krzysztof Ukleja, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-02-06
Działalność gospodarcza Krzysztof Ukleja (CEIDG)
Krzysztof Ukleja prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AUTOKRIS KRZYSZTOF UKLEJA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 32, PL-62-025, CZERLEJNKO. Główny zakres działalności Krzysztof Ukleja to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, transport drogowy towarów. NIP AUTOKRIS KRZYSZTOF UKLEJA: 7773275369. REGON AUTOKRIS KRZYSZTOF UKLEJA: 36622999200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Krzysztof Ukleja
Więcej informacji o AUTOKRIS KRZYSZTOF UKLEJA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.