Firma AutoKram JAROSŁAW GAJOWCZYK
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL57 1090 1261 0000 0001 1955 7627
|
Działalność PKD:
Firma AUTOKRAM JAROSŁAW GAJOWCZYK została założona 2012-08-01 i obecnie mieści się przy UL. ARMII KRAJOWEJ 43, PL-56-200, GÓRA. Główna działalność firmy to sprzedaż części samochodowych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, naprawa pojazdów samochodowych, roboty budowlane budynków, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, różny usługi indywidualne, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów, transport drogowy towarów i przeprowadzki, wspomagające transport, wynajem innych maszyn i urządzeń. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie AutoKram JAROSŁAW GAJOWCZYK (REGON 02192971600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
AI rozgrzała rynek energii. Eksperci: to może się źle skończyć
Euforia wokół sztucznej inteligencji, która w ostatnich latach wywindowała indeks S&P 500 na rekordowe poziomy, odmienia charakter sektora użyteczności publicznej. Spółki energetyczne, dotychczas
Elektrotim rozwija się energetycznie i obronnie. Szykuje nową strategię
Elektrotim, notowany na GPW wykonawca infrastruktury elektroenergetycznej i systemów bezpieczeństwa, ma rekordowy portfel zamówień. Spółka szykuje się do przedstawienia strategii na lata 2026–30.
Ćwierć wieku Fotki. "Paradoks serwisu randkowego polega na tym, że najlepszym scenariuszem jest… utrata klienta”
W 2001 r. Fotka.pl była jednym z pierwszych polskich serwisów społecznościowych. Teraz, jako portal randkowy, stawia na prosty model subskrypcyjny i rozwój funkcji opartych na sztucznej inteligencji.