Zarząd firmy AutoFolwark - Import aut z USA i Kanady Karol Niewiadomy - Karol Niewiadomy, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Karol Niewiadomy (CEIDG)
Karol Niewiadomy prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AUTOFOLWARK - IMPORT AUT Z USA I KANADY KAROL NIEWIADOMY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-01-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŻYWIECKA 95, PL-34-382, WIEPRZ. Główny zakres działalności Karol Niewiadomy to Pozostała działalność usługowa wspomagająca transport (PKD główne: 52.26.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej wyspecjalizowanej, transport drogowy towarów, działalność logistyczna i inne. NIP AUTOFOLWARK - IMPORT AUT Z USA I KANADY KAROL NIEWIADOMY: 5532575488. REGON AUTOFOLWARK - IMPORT AUT Z USA I KANADY KAROL NIEWIADOMY: 520881481.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Karol Niewiadomy
Więcej informacji o AUTOFOLWARK - IMPORT AUT Z USA I KANADY KAROL NIEWIADOMY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby