Zarząd firmy Autocentrum Group - Wieczorek Tomasz Stefan, prezes zarządu
Wieczorek Tomasz Stefan, prezes zarządu
Wiek firmy:
Wiek:
8 l. 16 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 000 zł
Działalność firmy została zawieszona od 2024-02-06
Wieczorek Tomasz Stefan jest w zarządzie KRS AUTOCENTRUM GROUP
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Wieczorek Tomasz Stefan jest również w zarządzie AUTOCENTRUM GROUP, która została założona 2017-12-06 i ma siedzibę przy UL. NOWOGRODZKA 50-515, PL-00-695, WARSZAWA. KRS AUTOCENTRUM GROUP zajmuje się sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli , konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż hurtowa realizowana na zlecenie, sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana i inne. NIP AUTOCENTRUM GROUP: 7010784805. REGON AUTOCENTRUM GROUP: 36892258500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Wieczorek Tomasz Stefan
Więcej informacji o AUTOCENTRUM GROUP
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.