Firma AUTO WIŚNIEWSKI - Wiśniewski Maciej
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek |
Działalność PKD:
Firma AUTO WIŚNIEWSKI - WIŚNIEWSKI MACIEJ została założona 2001-04-25 i obecnie mieści się przy PODGÓRNA 23, PL-87-300, BRODNICA. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują naprawa pojazdów samochodowych, piloci i przewodnicy turystyczni, pozaszkolne formy edukacji, przygotowywanie i podawanie napojów, restauracje i placówki gastronomiczne, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów, transport drogowy towarów i przeprowadzki, ubezpieczeniowe, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi reklamowe, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wspomagające transport. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie AUTO WIŚNIEWSKI - Wiśniewski Maciej (REGON 87154447000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.