Zarząd firmy AUTO-TEST PIOTR KOWALSKI - PIOTR KOWALSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2020-11-30
Działalność gospodarcza PIOTR KOWALSKI (CEIDG)
PIOTR KOWALSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AUTO-TEST PIOTR KOWALSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-05-17 i ma swoją siedzibę pod adresem 45A, PL-76-039, PARNOWO. Główny zakres działalności PIOTR KOWALSKI to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty związane z budową obiektów inżynierii wodnej, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP AUTO-TEST PIOTR KOWALSKI: 5881885589. REGON AUTO-TEST PIOTR KOWALSKI: 320196290.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR KOWALSKI
Więcej informacji o AUTO-TEST PIOTR KOWALSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby