Zarząd firmy AUTO-SERWIS Piotr Zieliński Firma Handlowo-Usługowa - Piotr ZIELIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Piotr ZIELIŃSKI (CEIDG)
Piotr ZIELIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AUTO-SERWIS PIOTR ZIELIŃSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-05-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LESZCZYNOWA 21, PL-96-300, ŻYRARDÓW. Główny zakres działalności Piotr ZIELIŃSKI to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja maszyn, naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu i wyposażenia, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP AUTO-SERWIS PIOTR ZIELIŃSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA: 8381592992. REGON AUTO-SERWIS PIOTR ZIELIŃSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA: 75012750100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotr ZIELIŃSKI
Więcej informacji o AUTO-SERWIS PIOTR ZIELIŃSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.