Zarząd firmy Auto Serwis - Części Albert Wiśniewski - Albert Wiśniewski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Albert Wiśniewski (CEIDG)
Albert Wiśniewski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AUTO SERWIS - CZĘŚCI ALBERT WIŚNIEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-08-14 i ma swoją siedzibę pod adresem 32, PL-27-552, RUDNIKI. Główny zakres działalności Albert Wiśniewski to Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa wspomagająca produkcję roślinną, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich i inne. NIP AUTO SERWIS - CZĘŚCI ALBERT WIŚNIEWSKI: 8631710488. REGON AUTO SERWIS - CZĘŚCI ALBERT WIŚNIEWSKI: 529387854.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Albert Wiśniewski
Więcej informacji o AUTO SERWIS - CZĘŚCI ALBERT WIŚNIEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?