Zarząd firmy Auto-Service & Motorsport Błażej Wojciechowski - Błażej Wojciechowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Błażej Wojciechowski (CEIDG)
Błażej Wojciechowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AUTO-SERVICE & MOTORSPORT BŁAŻEJ WOJCIECHOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NOWA 2, PL-41-600, ŚWIĘTOCHŁOWICE. Główny zakres działalności Błażej Wojciechowski to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja maszyn, wykonywanie instalacji elektrycznych, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP AUTO-SERVICE & MOTORSPORT BŁAŻEJ WOJCIECHOWSKI: 6272745332. REGON AUTO-SERVICE & MOTORSPORT BŁAŻEJ WOJCIECHOWSKI: 36398655700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Błażej Wojciechowski
Więcej informacji o AUTO-SERVICE & MOTORSPORT BŁAŻEJ WOJCIECHOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych