Zarząd firmy AUTO NAPRAWA U Lignosia Piotr Lignowski - Piotr Lignowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Piotr Lignowski (CEIDG)
Piotr Lignowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AUTO NAPRAWA U LIGNOSIA PIOTR LIGNOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-03-11 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DOBRA 23, PL-06-500, MŁAWA. Główny zakres działalności Piotr Lignowski to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli. NIP AUTO NAPRAWA U LIGNOSIA PIOTR LIGNOWSKI: 5691671514. REGON AUTO NAPRAWA U LIGNOSIA PIOTR LIGNOWSKI: 14245973100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotr Lignowski
Więcej informacji o AUTO NAPRAWA U LIGNOSIA PIOTR LIGNOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.