Zarząd firmy AUTO-NAPRAWA REMBIASZ BARTŁOMIEJ REMBIASZ - BARTŁOMIEJ REMBIASZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BARTŁOMIEJ REMBIASZ (CEIDG)
BARTŁOMIEJ REMBIASZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AUTO-NAPRAWA REMBIASZ BARTŁOMIEJ REMBIASZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-11-19 i ma swoją siedzibę pod adresem 1R, PL-83-250, BOLESŁAWOWO. Główny zakres działalności BARTŁOMIEJ REMBIASZ to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich i inne. NIP AUTO-NAPRAWA REMBIASZ BARTŁOMIEJ REMBIASZ: 5922006628. REGON AUTO-NAPRAWA REMBIASZ BARTŁOMIEJ REMBIASZ: 36589051900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BARTŁOMIEJ REMBIASZ
Więcej informacji o AUTO-NAPRAWA REMBIASZ BARTŁOMIEJ REMBIASZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Kobiety mają zarabiać tyle, ile mężczyźni. Powstaje projekt ustawy
Firmy będą musiały zadbać o równość zarobków mężczyzn i kobiet za taką samą i podobną pracę oraz ujawniać medianę płac pracownikom. Opornym grożą kary finansowe do 60 tys. zł.
Pojedynek na polskim rynku - inwestowanie aktywne czy pasywne?
Każdy ma inną strategię inwestycyjną, ale na rynku nie brakuje ludzi, którzy myślą, że ich jest lepsza. Trzy lata temu Jacek Lempart, zadeklarowany pasywny rewolucjonista, rzucił wyzwanie branży TFI.
Orka przypłynie ze Szwecji. Polska wybrała dostawcę okrętów podwodnych