Zarząd firmy AUTO-NAPRAWA Rafał Kołodziejczyk - RAFAŁ KOŁODZIEJCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza RAFAŁ KOŁODZIEJCZYK (CEIDG)
RAFAŁ KOŁODZIEJCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AUTO-NAPRAWA RAFAŁ KOŁODZIEJCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem SZKOLNA 61, PL-99-319, DOBRZELIN. Główny zakres działalności RAFAŁ KOŁODZIEJCZYK to Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek (PKD główne: 45.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP AUTO-NAPRAWA RAFAŁ KOŁODZIEJCZYK: 7752383237. REGON AUTO-NAPRAWA RAFAŁ KOŁODZIEJCZYK: 100731479.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się RAFAŁ KOŁODZIEJCZYK
Więcej informacji o AUTO-NAPRAWA RAFAŁ KOŁODZIEJCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.