Zarząd firmy AUTO MOTO FULL BYSZKOWSKI ROBERT - ROBERT BYSZKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ROBERT BYSZKOWSKI (CEIDG)
ROBERT BYSZKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AUTO MOTO FULL BYSZKOWSKI ROBERT, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem NOWOGARDZKA 20 A , PL-72-100, GOLENIÓW. Główny zakres działalności ROBERT BYSZKOWSKI to Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP AUTO MOTO FULL BYSZKOWSKI ROBERT: 8561401255. REGON AUTO MOTO FULL BYSZKOWSKI ROBERT: 81118853300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ROBERT BYSZKOWSKI
Więcej informacji o AUTO MOTO FULL BYSZKOWSKI ROBERT
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.