Zarząd firmy AUTO-MOTO FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PASZENDA ZYGMUNT - ZYGMUNT PASZENDA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ZYGMUNT PASZENDA (CEIDG)
ZYGMUNT PASZENDA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AUTO-MOTO FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PASZENDA ZYGMUNT, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1975-12-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MJR. PIOTRA IWANOWICZA ROGOZINA 59, PL-44-310, RADLIN. Główny zakres działalności ZYGMUNT PASZENDA to Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: kucie, prasowanie, wytłaczanie i walcowanie metali; metalurgia proszków, obróbka mechaniczna elementów metalowych, naprawa i konserwacja metalowych wyrobów gotowych, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych i inne. NIP AUTO-MOTO FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PASZENDA ZYGMUNT: 6420012007. REGON AUTO-MOTO FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PASZENDA ZYGMUNT: 27005435700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ZYGMUNT PASZENDA
Więcej informacji o AUTO-MOTO FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PASZENDA ZYGMUNT
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może