Sprawozdania finansowe Auto-Mobile
Dane bilansowe AUTO-MOBILE
ROK
|
||||
---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 7 664 650,73 | 9 294 392,11 | 8 577 403,56 | 8 065 490,09 |
A. Aktywa trwałe | 814 861,97 | 1 700 766,19 | 1 131 179,45 | 1 063 945,29 |
B. Aktywa obrotowe | 6 849 788,76 | 7 593 625,92 | 7 446 224,11 | 7 001 544,80 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | 0,00 |
Pasywa razem | 7 664 650,73 | 9 174 392,11 | 8 577 403,56 | 8 065 490,09 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 2 492 921,33 | 2 667 296,84 | 1 738 780,85 | 2 189 493,92 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 5 171 729,40 | 6 507 095,27 | 6 838 622,71 | 5 875 996,17 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 1 025 037,00 | 456 569,32 | 175 895,80 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 4 146 692,40 | 5 436 704,95 | 6 615 541,55 | 5 832 996,17 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.