Zarząd firmy AUTO-MARKET ŁUKASZ SAPIKOWSKI - Łukasz Sapikowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Łukasz Sapikowski (CEIDG)
Łukasz Sapikowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AUTO-MARKET ŁUKASZ SAPIKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KWIATOWA 9, PL-64-316, KUŚLIN. Główny zakres działalności Łukasz Sapikowski to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: obróbka mechaniczna elementów metalowych, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP AUTO-MARKET ŁUKASZ SAPIKOWSKI: 7881725734. REGON AUTO-MARKET ŁUKASZ SAPIKOWSKI: 639704440.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Łukasz Sapikowski
Więcej informacji o AUTO-MARKET ŁUKASZ SAPIKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby