Zarząd firmy AUTO - MAK KRZYSZTOF RYKACZEWSKI - KRZYSZTOF RYKACZEWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRZYSZTOF RYKACZEWSKI (CEIDG)
KRZYSZTOF RYKACZEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AUTO - MAK KRZYSZTOF RYKACZEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2000-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem PIWONII 57, PL-76-039, NOWE BIELICE. Główny zakres działalności KRZYSZTOF RYKACZEWSKI to Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.31.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy i inne. NIP AUTO - MAK KRZYSZTOF RYKACZEWSKI: 6691659169. REGON AUTO - MAK KRZYSZTOF RYKACZEWSKI: 33103763300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRZYSZTOF RYKACZEWSKI
Więcej informacji o AUTO - MAK KRZYSZTOF RYKACZEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.