Zarząd firmy AUTO KOMIS LUCKY PIOTR DRZAŻDŻYŃSKI . - PIOTR DRZAŻDŻYŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR DRZAŻDŻYŃSKI (CEIDG)
PIOTR DRZAŻDŻYŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AUTO KOMIS LUCKY PIOTR DRZAŻDŻYŃSKI ., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KONSTYTUCJI 117, PL-41-906, BYTOM. Główny zakres działalności PIOTR DRZAŻDŻYŃSKI to Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek (PKD główne: 45.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, transport drogowy towarów, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy i inne. NIP AUTO KOMIS LUCKY PIOTR DRZAŻDŻYŃSKI .: 6261289540. REGON AUTO KOMIS LUCKY PIOTR DRZAŻDŻYŃSKI .: 273061688.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR DRZAŻDŻYŃSKI
Więcej informacji o AUTO KOMIS LUCKY PIOTR DRZAŻDŻYŃSKI .
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby