Zarząd firmy AUTO INSTAL SERWIS Michał Gęsikiewicz - Michał Gęsikiewicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Michał Gęsikiewicz (CEIDG)
Michał Gęsikiewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AUTO INSTAL SERWIS MICHAŁ GĘSIKIEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-04-09 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GIMNAZJALNA 22, PL-62-570, RYCHWAŁ. Główny zakres działalności Michał Gęsikiewicz to Naprawa mechaniczna i serwisowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 95.31.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja maszyn, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, naprawa blacharsko-lakiernicza oraz konserwacja pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, działalność usługowa detailingu pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli. NIP AUTO INSTAL SERWIS MICHAŁ GĘSIKIEWICZ: 6652656586. REGON AUTO INSTAL SERWIS MICHAŁ GĘSIKIEWICZ: 36990979900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Michał Gęsikiewicz
Więcej informacji o AUTO INSTAL SERWIS MICHAŁ GĘSIKIEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.