Zarząd firmy Auto Handel Banasik - Banasik Jarosław Piotr, prezes zarządu
Banasik Jarosław Piotr jest w zarządzie KRS AUTO HANDEL BANASIK
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Banasik Jarosław Piotr jest również w zarządzie AUTO HANDEL BANASIK, która została założona 2004-02-04 i ma siedzibę przy GNIEŹNIEŃSKA -38, PL-75-736, KOSZALIN. KRS AUTO HANDEL BANASIK zajmuje się sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, transport drogowy pasażerski inny niż rozkładowy, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe i inne. NIP AUTO HANDEL BANASIK: 6691086880. REGON AUTO HANDEL BANASIK: 33041894200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Banasik Jarosław Piotr
Pozostali członkowie zarządu
Maciej Franciszek Banasik | członek zarządu |
Więcej informacji o AUTO HANDEL BANASIK
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.