Firma Auto Forum 3
Adres | WYSZOGRODZKA 154, PL-09-410, PŁOCK | |
Województwo | mazowieckie | |
Telefon |
![]() |
|
Strona internetowa | lakierniaplock.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli |
Numery rachunków bankowych |
PL25 1020 3974 0000 5802 0250 6327
PL57 1050 1139 1000 0090 3234 5069 |
Działalność PKD:
Firma AUTO FORUM 3 została założona 2012-12-19 i obecnie mieści się przy WYSZOGRODZKA 154, PL-09-410, PŁOCK. Główna działalność firmy to naprawa pojazdów samochodowych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów, transport lotniczy pasażerski, wspomagające transport, wspomagające ubezpieczenia, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-03.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Auto Forum 3 (REGON 14645856200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.