Zarząd firmy Auto Centrum Jacex R.e. Kozłowscy - Kozłowski Ryszard Tadeusz
Kozłowski Ryszard Tadeusz jest w zarządzie KRS AUTO CENTRUM JACEX R.E. KOZŁOWSCY
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Kozłowski Ryszard Tadeusz jest również w zarządzie AUTO CENTRUM JACEX R.E. KOZŁOWSCY, która została założona 2007-02-09 i ma siedzibę przy UL. BAŁTYCKA 32, PL-78-100, KOŁOBRZEG. KRS AUTO CENTRUM JACEX R.E. KOZŁOWSCY zajmuje się konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP AUTO CENTRUM JACEX R.E. KOZŁOWSCY: 6692347644. REGON AUTO CENTRUM JACEX R.E. KOZŁOWSCY: 33140556800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Kozłowski Ryszard Tadeusz
Pozostali członkowie zarządu
| Ewa Jolanta Kozłowska |
Więcej informacji o AUTO CENTRUM JACEX R.E. KOZŁOWSCY
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.