Zarząd firmy AUTO-BART KRZYSZTOF SARYCZEW - KRZYSZTOF SARYCZEW, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-03-31
Działalność gospodarcza KRZYSZTOF SARYCZEW (CEIDG)
KRZYSZTOF SARYCZEW prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AUTO-BART KRZYSZTOF SARYCZEW, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-05-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JEZIORNA 24, PL-78-650, MIROSŁAWIEC. Główny zakres działalności KRZYSZTOF SARYCZEW to Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń (PKD główne: 46.64.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż hurtowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP AUTO-BART KRZYSZTOF SARYCZEW: 7651089401. REGON AUTO-BART KRZYSZTOF SARYCZEW: 38330008200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRZYSZTOF SARYCZEW
Więcej informacji o AUTO-BART KRZYSZTOF SARYCZEW
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.