Firma AURELIA PATYK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ARTEA
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Działalność PKD:
Firma AURELIA PATYK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ARTEA została założona 2006-02-01 i obecnie mieści się przy SŁONECZNA 18, PL-42-270, WITKOWICE. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fotografia, meble, poligrafia i drukarstwo, przetwarzanie danych i hostingowe, reprodukcja zapisanych nośników informacji, roboty budowlane budynków, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, rozbiórka i przygotowanie terenu, specjalistyczne roboty budowlane, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, usługi związane z oprogramowaniem, wydawanie książek i periodyków, wyroby gdzie indziej niesklasyfikowane, wyroby jubilerskie, biżuteria i podobne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie AURELIA PATYK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ARTEA (REGON 15214208000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Piotr Osiecki bez zarzutów w sprawie EGB Investments
Prokuratura umorzyła dwa wątki śledztwa dotyczącego GetBacku, w których zarzuty miał prezes Altus TFI.

600 mln zł dla firm na czyste technologie
Przedsiębiorstwa i konsorcja naukowo-przemysłowe mogą stanąć w szranki o dofinansowanie projektów badawczych i inwestycyjnych.

Xtreme Fitness zbuduje masę w powiatach
Do końca roku firma chce mieć ponad 160 klubów i 15 placówek Xtreme Kids, a do 2030 r. aż 750 lokalizacji działających pod różnymi, także nowymi szyldami. Kolejny krok: ekspansja w Europie