Zarząd firmy AURELIA GERLICH STUDIO MEDYCYNY NATURALNEJ - Aurelia Gerlich, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Aurelia Gerlich (CEIDG)
Aurelia Gerlich prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AURELIA GERLICH STUDIO MEDYCYNY NATURALNEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-03-20 i ma swoją siedzibę pod adresem PLAC WOLNOŚCI 19, PL-44-200, RYBNIK. Główny zakres działalności Aurelia Gerlich to Działalność paramedyczna (PKD główne: 86.90.D). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP AURELIA GERLICH STUDIO MEDYCYNY NATURALNEJ: 6421453191. REGON AURELIA GERLICH STUDIO MEDYCYNY NATURALNEJ: 27629403900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Aurelia Gerlich
Więcej informacji o AURELIA GERLICH STUDIO MEDYCYNY NATURALNEJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.