Zarząd firmy Augustowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Kodrem - Półtorak Justyna, prezes zarządu
Półtorak Justyna jest w zarządzie KRS AUGUSTOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO KODREM
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Półtorak Justyna jest również w zarządzie AUGUSTOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO KODREM, która została założona 2001-07-20 i ma siedzibę przy KOMUNALNA 2, PL-16 - 300, AUGUSTÓW. KRS AUGUSTOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO KODREM zajmuje się działalność związana z zarządzaniem nieruchomościami wykonywanym na zlecenie. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych, wykonywanie instalacji elektrycznych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych i klimatyzacyjnych, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych i inne. NIP AUGUSTOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO KODREM: 8460002648. REGON AUGUSTOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO KODREM: 790505432.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Półtorak Justyna
Więcej informacji o AUGUSTOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO KODREM
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby