Zarząd firmy Audyt, Rachunkowość, Szkolenia. Diel - Tomczak Maria Magdalena, prezes zarządu
Tomczak Maria Magdalena jest w zarządzie KRS AUDYT, RACHUNKOWOŚĆ, SZKOLENIA. DIEL
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Tomczak Maria Magdalena jest również w zarządzie AUDYT, RACHUNKOWOŚĆ, SZKOLENIA. DIEL, która została założona 2002-02-11 i ma siedzibę przy AMETYSTOWA 10, PL-52-215, WROCŁAW. KRS AUDYT, RACHUNKOWOŚĆ, SZKOLENIA. DIEL zajmuje się działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: pozostałe zakwaterowanie, wydawanie książek, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych i inne. NIP AUDYT, RACHUNKOWOŚĆ, SZKOLENIA. DIEL: 8992432906. REGON AUDYT, RACHUNKOWOŚĆ, SZKOLENIA. DIEL: 932719340.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Tomczak Maria Magdalena
Pozostali członkowie zarządu
Piotr Tomczak | wiceprezes zarządu |
Więcej informacji o AUDYT, RACHUNKOWOŚĆ, SZKOLENIA. DIEL
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby