Zarząd firmy Audiofonika-Aparaty Słuchowe Przemysław Śpiewak - - Śpiewak Przemysław Jan
Śpiewak Przemysław Jan jest w zarządzie KRS AUDIOFONIKA-APARATY SŁUCHOWE PRZEMYSŁAW ŚPIEWAK -
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Śpiewak Przemysław Jan jest również w zarządzie AUDIOFONIKA-APARATY SŁUCHOWE PRZEMYSŁAW ŚPIEWAK -, która została założona 2008-01-21 i ma siedzibę przy KARPACKA 46, PL-43-316, BIELSKO-BIAŁA. KRS AUDIOFONIKA-APARATY SŁUCHOWE PRZEMYSŁAW ŚPIEWAK - zajmuje się praktyka lekarska specjalistyczna. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych i ortopedycznych, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP AUDIOFONIKA-APARATY SŁUCHOWE PRZEMYSŁAW ŚPIEWAK -: 5472082189. REGON AUDIOFONIKA-APARATY SŁUCHOWE PRZEMYSŁAW ŚPIEWAK -: 240827802.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Śpiewak Przemysław Jan
Pozostali członkowie zarządu
Michalina Śpiewak |
Więcej informacji o AUDIOFONIKA-APARATY SŁUCHOWE PRZEMYSŁAW ŚPIEWAK -
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby