Zarząd firmy ATZ Tomasz Ziółkowski - TOMASZ ZIÓŁKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TOMASZ ZIÓŁKOWSKI (CEIDG)
TOMASZ ZIÓŁKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ATZ TOMASZ ZIÓŁKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. RENESANSOWA 5644, PL-01-905, WARSZAWA. Główny zakres działalności TOMASZ ZIÓŁKOWSKI to Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne (PKD główne: 71.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych i inne. NIP ATZ TOMASZ ZIÓŁKOWSKI: 8761085729. REGON ATZ TOMASZ ZIÓŁKOWSKI: 870632686.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ ZIÓŁKOWSKI
Więcej informacji o ATZ TOMASZ ZIÓŁKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby