Zarząd firmy Atz.projekt - Kałuża Małgorzata Krystyna, prezes zarządu
Kałuża Małgorzata Krystyna, prezes zarządu
Wiek firmy:
Wiek:
2 l. 8 mies. 27 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
100 000 zł
Działalność firmy została zawieszona od 2025-06-01
Kałuża Małgorzata Krystyna jest w zarządzie KRS ATZ.PROJEKT
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Kałuża Małgorzata Krystyna jest również w zarządzie ATZ.PROJEKT, która została założona 2022-12-15 i ma siedzibę przy UL. OZIMSKA 153, PL-45-309, OPOLE. KRS ATZ.PROJEKT zajmuje się działalność w zakresie architektury. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP ATZ.PROJEKT: 7543355805. REGON ATZ.PROJEKT: 523931593.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Kałuża Małgorzata Krystyna
Więcej informacji o ATZ.PROJEKT
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby