Firma Attractions Factory
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL36 1090 1014 0000 0001 5311 0293
PL52 1090 2590 0000 0001 4395 3754
PL77 1090 2590 0000 0001 4395 3789
|
Działalność PKD:
Firma ATTRACTIONS FACTORY została założona 2019-12-09 i obecnie mieści się przy UL. CHMIELNA 6-2, PL-04-044, WARSZAWA. Główna działalność firmy to sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, produkcja drzwi i okien z metalu, produkcja wyrobów nożowniczych, sztućców, narzędzi i wyrobów metalowych ogólnego przeznaczenia, produkcja pozostałych gotowych wyrobów metalowych, gdzie indziej niesklasyfikowana, produkcja elementów elektronicznych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-05-07.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Attractions Factory (REGON 38504808900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wyniki Torpolu idą w górę, choć rentowność kuleje
Kolejowa firma może się pochwalić rekordowym portfelem zamówień, który zbliża się do 4,5 mld zł. Pracy jest dużo - zapewnia prezes. Tyle że zyski rosną wolniej niż przychody, co oznacza, że marże są
Kac po giełdowej euforii. Co nam mówi spadek kursu Novo Nordisk
Od uwielbienia do paniki – tak w skrócie wyglądają ostatnie dwa lata notowań duńskiego giganta. Akcje twórcy Ozempicu potaniały o połowę, a nieudane badania nad lekiem na Alzheimera dolały tylko
Start-up ma 4 mln EUR na platformę subskrypcyjną dla e-commerce
Firma Juo, dostarczająca oprogramowanie do subskrypcji produktów fizycznych, takich jak żywność czy kosmetyki, pozyskała 4 mln EUR od inwestorów finansowych oraz aniołów biznesu. Wśród nich jest