| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Produkcja pozostałych wyrobów chemicznych, gdzie indziej niesklasyfikowana | ||
Działalność PKD:
Firma ATRIA-LUX została założona 2010-10-13 i obecnie mieści się przy UL. JANA KAZIMIERZA 51-96, PL-01-267, WARSZAWA. Działalność prowadzona przez firmę obejmuje doradztwo związane z zarządzaniem, kupno i sprzedaż nieruchomości, odzysk surowców wtórnych, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozaszkolne formy edukacji, rekultywacja i usługi związane z odpadami, różny usługi indywidualne, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi reklamowe, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wspomagające transport, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem samochodów bez kierowcy, wyroby chemiczne, wyroby z tworzyw sztucznych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-04-22.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Atria-Lux (REGON 14262864200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych