Zarząd firmy ATOPIKA DOROTA POMORSKA-HANDWERKER - DOROTA POMORSKA-HANDWERKER, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DOROTA POMORSKA-HANDWERKER (CEIDG)
DOROTA POMORSKA-HANDWERKER prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ATOPIKA DOROTA POMORSKA-HANDWERKER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-02-12 i ma swoją siedzibę pod adresem AL. KRAŚNICKA 89, PL-20-718, LUBLIN. Główny zakres działalności DOROTA POMORSKA-HANDWERKER to Działalność weterynaryjna (PKD główne: 75.00.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych, działalność związana z tłumaczeniami, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów i inne. NIP ATOPIKA DOROTA POMORSKA-HANDWERKER: 7121900835. REGON ATOPIKA DOROTA POMORSKA-HANDWERKER: 43269297000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DOROTA POMORSKA-HANDWERKER
Więcej informacji o ATOPIKA DOROTA POMORSKA-HANDWERKER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych