Zarząd firmy Atmo-Control Cezary Zalewski, Jan Długosz, Paweł Adamiak - Zalewski Cezary
Zalewski Cezary jest w zarządzie KRS ATMO-CONTROL CEZARY ZALEWSKI, JAN DŁUGOSZ, PAWEŁ ADAMIAK
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Zalewski Cezary jest również w zarządzie ATMO-CONTROL CEZARY ZALEWSKI, JAN DŁUGOSZ, PAWEŁ ADAMIAK, która została założona 2008-02-29 i ma siedzibę przy UL. RÓŻANA 60, PL-08-114, ŻELKÓW. KRS ATMO-CONTROL CEZARY ZALEWSKI, JAN DŁUGOSZ, PAWEŁ ADAMIAK zajmuje się produkcja przemysłowych urządzeń chłodniczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja konstrukcji metalowych i ich części, naprawa i konserwacja maszyn, instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia, sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne. NIP ATMO-CONTROL CEZARY ZALEWSKI, JAN DŁUGOSZ, PAWEŁ ADAMIAK: 8212529488. REGON ATMO-CONTROL CEZARY ZALEWSKI, JAN DŁUGOSZ, PAWEŁ ADAMIAK: 141367079.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Zalewski Cezary
Pozostali członkowie zarządu
Jan Długosz | ||
Paweł Adamiak |
Więcej informacji o ATMO-CONTROL CEZARY ZALEWSKI, JAN DŁUGOSZ, PAWEŁ ADAMIAK
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby