Firma ATIF GROUP Aleksandra Ślązak
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL16 2490 0005 0000 4600 2489 5188
PL27 2490 1057 0000 9901 4808 6039
PL49 2490 0005 0000 4530 6650 1915
PL70 2490 0005 0000 4600 7176 2579 PL80 2490 1057 0000 9900 4808 6039 PL71 2490 1057 0000 9902 4808 6039 |
Działalność PKD:
Firma ATIF GROUP ALEKSANDRA ŚLĄZAK została założona 2017-08-04 i obecnie mieści się przy PLANTOWA 1751, PL-91-104, ŁÓDŹ. Główna działalność firmy to sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pośrednictwo pieniężne, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, rozbiórka i przygotowanie terenu, specjalistyczne roboty budowlane, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ATIF GROUP Aleksandra Ślązak (REGON 36794767200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych