Firma ATHLETIC TRAINING HOUSE Mariusz Marszalik
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL05 1050 1445 1000 0097 4249 1484
|
Działalność PKD:
Firma ATHLETIC TRAINING HOUSE MARIUSZ MARSZALIK została założona 2021-08-02 i obecnie mieści się przy UL. JULIUSZA SŁOWACKIEGO 79, PL-32-400, MYŚLENICE. Główna działalność firmy to pozaszkolne formy edukacji. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych, badanie rynku i opinii publicznej, działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej, pozostała działalność związana ze sportem, działalność obiektów służących poprawie kondycji fizycznej i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ATHLETIC TRAINING HOUSE Mariusz Marszalik (REGON 38942262700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.