Firma ATENA FOL-PACK MAŁGORZATA BULIŃSKA
Adres | UL. BALICKA 57, PL-32-060, KRYSPINÓW | |
Województwo | małopolskie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | WWW.ATENA-PACK.PL |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja opakowań z tworzyw sztucznych |
Numery rachunków bankowych |
PL98 2490 0005 0000 4500 9965 9809
|
Działalność PKD:
Firma ATENA FOL-PACK MAŁGORZATA BULIŃSKA została założona 2021-02-01 i obecnie mieści się przy UL. BALICKA 57, PL-32-060, KRYSPINÓW. Główna działalność firmy to wyroby z tworzyw sztucznych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują magazynowanie paliw gazowych, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, transport drogowy towarów i przeprowadzki. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ATENA FOL-PACK MAŁGORZATA BULIŃSKA (REGON 38805642200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio