Zarząd firmy ATELIER Dzika Grzywa BEATA BŁAŻYŃSKA - BEATA BŁAŻYŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BEATA BŁAŻYŃSKA (CEIDG)
BEATA BŁAŻYŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ATELIER DZIKA GRZYWA BEATA BŁAŻYŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1994-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. POJEZIERSKA 26, PL-91-341, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności BEATA BŁAŻYŃSKA to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP ATELIER DZIKA GRZYWA BEATA BŁAŻYŃSKA: 7261294300. REGON ATELIER DZIKA GRZYWA BEATA BŁAŻYŃSKA: 47122483200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BEATA BŁAŻYŃSKA
Więcej informacji o ATELIER DZIKA GRZYWA BEATA BŁAŻYŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach