Sprawozdania finansowe Astoria
Dane bilansowe ASTORIA
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 6 519 702,86 | 6 695 517,66 | 9 267 566,93 | 44 114 602,40 | 69 472 048,15 | 80 250 449,03 |
A. Aktywa trwałe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 70 211,97 | 73 958,85 | 15 714 051,06 |
B. Aktywa obrotowe | 6 519 702,86 | 6 695 517,66 | 9 267 566,93 | 44 044 390,43 | 55 296 918,65 | 64 536 397,97 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 6 519 702,86 | 6 695 517,66 | 9 267 566,93 | 44 114 602,40 | 69 472 048,15 | 80 250 449,03 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 5 000,00 | -8 141,44 | -2 109 842,01 | -1 195 808,81 | -1 632 435,93 | -2 371 009,05 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 0,00 | 6 703 659,10 | 11 377 408,94 | 45 310 411,21 | 71 104 484,08 | 82 621 458,08 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 6 512 770,48 | 6 240 315,63 | 7 864 889,73 | 34 099 469,60 | 51 409 433,43 | 1 974 450,53 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 6 703,28 | 139 671,89 | 3 512 519,21 | 11 158 814,94 | 19 695 050,65 | 80 098 190,64 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.